Робоча дискусійна група в рамках серіїї семінарів "Травма та дитинство"​

Асоціація Психотерапевтів і Психоаналітиків України

Секція Психоаналітичної Психотерапії Дітей і Підлітків

у співпраці з комітетом PACE IPA (Психоаналітична допомога при кризових і невідкладних станах Міжнародної психоаналітичної асоціації).

Шановні колеги!

Ми продовжуємо серію семінарів «Травма і дитинство» за участю фахівців PACE IPA, які мають багаторічний досвід практичної роботи з дітьми та підлітками, що зазнали важкої психічної травми, а також роботи з працівниками, які надають психологічну допомогу постраждалим.

В рамках проекту організовано Робочу Дискусійну групу, яка працюватиме щотижнево по пʼятницях з 16:15 до 17:45 протягом чотирьох тижнів, починаючи з 15 липня. В подальшому організаторами буде розглянуто питання про продовження роботи групи та формування нових груп.

Робоча Дискусійна Група має постійний склад з 10 учасників. До участі в групі залучено фахівців, які працюють з дітьми та підлітками (психологи, психотерапевти, педагоги, соціальні працівники, волонтери), а також тих, що навчаються та планують долучитися до такої роботи. Робота в групі зосереджена на рефлексії взаємодій і стосунків з дітьми та підлітками, які виникають у фахівців під час виконання ними їх робочих завдань.

Захід відбувається у форматі Zoom-конференції.

Участь у заході безкоштовна.

Реєстрація та участь

  Організатори проекту «Травма і дитинство» розглядають питання про формування нових Робочих Дискусійних Груп. Тих, хто бажає увійти в склад Робочої Дискусійної Групи прохання заповнити реєстраційну форму:

https://forms.gle/b4kdKXJbmXrHBUxE9

Ведуча дискусійної групи:

Джанна Вільямс — дорослий і дитячий аналітик Британського психоаналітичного товариства.

Джанна  займала посаду консультуючого дитячого та підліткового психотерапевта в клініці Тавісток і запровадила курси дитячої психотерапії за Тавістокською моделлю у п’яти італійських містах. Вона розробила спостереження за немовлятами як обов’язковий модуль для студентів дитячої нейропсихіатрії в Університеті Пізи. З 1999 року вона є консультантом NGO «Juntos con los ninos» для безпритульних дітей у Мексиці. Вона є запрошеним лектором у Клінічній докторантурі Тавістока та викладає для студентів першого курсу BPAS. Джанна опублікувала велику кількість статей і розділів книжок, а також написала або спільно редагувала кілька книг.

Її публікації в області її головних інтересів (Розлади харчової поведінки та патологічні внутрішні альянси):

Вільямс Г. (1997)

Внутрішні ландшафти та сторонні тіла. Розлади харчування та інші патології. Лондон. Карнак.

Вільямс Г. та інші ред. (2004)

Великодушність прийняття.

Том 1: Труднощі з годуванням у дітей.

Том 2: Розлади харчової поведінки в підлітковому віці. Лондон. Карнак.

Історія та особливості робочого дискусійного семінару

  Поширення переваг психоаналітичного мислення, яке охоплює розумінням вплив внутрішньо-психічного світу на міжособистісні стосунки, «поза стіни наших консультативних кабінетів», надало можливість Марті Харріс (Клаубер, 1999) протягом сімдесятих років застосувати спостереження за немовлятами до освітніх і допоміжних галузей, допомагаючи різним фахівцям, не пов’язаним з психоаналізом, розуміти несвідомі процеси, які мають місце при виконанні будь-яких робочих завдань з маленькими дітьми, підлітками та сім’ями. Кінцева мета полягає в удосконаленні стратегій втручання, як з профілактики, так і з надання допомоги. Керуючись цією метою, вона провела в клініці Тавісток семінар, який спочатку називався Робоча Студія (Клаубер, 1999), пізніше і в даний час, Робоча Дискусія. Основна мета семінару була зосереджена на детальному спостереженні за робочим завданням, яке виконує фахівець, щоб потім у груповому обговоренні подумати про те, що відбувається між цим професіоналом і людиною, з якою він працює (це може бути вчитель з учнем, соціальний працівник з вагітною матір’ю-підлітком, вихователі з вуличними дітьми тощо), а також про все, що відбувається в робочій ситуації. Робоча Дискусія має таку особливість, що спостерігач є водночас активним учасником; отже, різниця в цьому виді спостереження полягає в тому, що розповідь потрібно вести від першої особи.

Метод місіс Бік у прикладній програмі, подібній до тієї, яку розробила та застосувала Марта Харріс, допомагає професіоналу зрозуміти й оцінити емоційні фактори взаємовідносин з іншим, які передбачає його робоче завдання, і розширює його розуміння власного психічного стану, а також психічного стану особи, якій він намагається допомогти (Карденал, 2011).

Організаційний комітет

Тарас Левін – координатор

Інна Яворська – координатор

Леся Лоріашвілі – технічний супровід

Вікторія Муха – реєстрація, листування, веб ресурси

Анна Стембковська – переклад

Contacts

 З питань реєстрації та отримання інформації по програмі заходу:

Taras Levin tel. +380(67)4408042 (Viber), e-mail: taraslevin@gmail.com

 З питань технічної підтримки під час конференції:

Lesya Loriashvili tel. +380(50)4457244 (Viber), e-mail: Lesiafedorenko@gmail.com

 

До зустрічі!    Віримо у перемогу, допомагаємо один одному!