"Навігація між травмою і стагнацією: діалектичний підхід до посттравматичного зростання та розвитку"

Міжнародний інститут вивчення травми Вінницького державного педагогічного університета імені Михайла Коцюбинського у межах
Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?» ініційованою Першою леді Оленою Зеленською у співпраці з
Асоціацією психотерапевтів і психоаналітиків України  

 Шановні колеги!

Міжнародний Інститут Вивчення Травми Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського у межах Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?» ініційованою Першою леді Оленою Зеленською у співпраці з Асоціацією психотерапевтів і психоаналітиків України запрошує вас відвідати лекцію Павла Лушина, доктора психологічних наук, професора «Навігація між травмою і стагнацією: діалектичний підхід до посттравматичного зростання та розвитку».

Захід відбудеться 19 квітня 2025 р

Час проведення: 18.00-19.45. 

Приєднатися до курсу можна за посиланням

Участь безкоштовна

Лектор

Павло Лушин, доктор психологічних наук, Державний університет Монтклер, CEEL, освітні фундації, Нью-Джерсі, США. Заслужений психолог, педагог і засновник української терапевтичної модальності під назвою «Екоцентрована психологічна фасилітація» (ЕЦПФ). Павло має сорокарічний досвід роботи в психології, освіті та психотерапії. На сьогоднішній день він обіймає посаду професора Державного Університету Монтклер у Нью-Джерсі, США, досліджує радикальні зміни, посттравматичне зростання, а також перетин психоаналізу з освітнім середовищем та інтеграцією штучного інтелекту.

Професор Лушин є автором дев’яти книг і майже 250 наукових статей, зробив значний внесок в освітню психологію та розвиток фасилітативного мислення. Його інноваційні підходи допомагають окремим особам та організаціям орієнтуватися в умовах невизначеності, підвищуючи стійкість та адаптацію в часи трансформації.

Уродженець України, доктор Павло Лушин залишається глибоко залученим у світову психологічну спільноту, випробовуючи нові моделі самоорганізації та змін. Його робота кидає виклик традиційним парадигмам, надихаючи професіоналів переосмислити майбутнє психотерапії та освіти в епоху швидких технологічних і соціальних змін.

З повагою, Т. Левін.